Bitches be hatin on me

En sak jag tänkte mycket på är det ständiga hatet. Varför hatar vi kvinnor så otroligt mycket på varandra?
Varför hatar kvinnor så mycket på andra kvinnor som är självsäkra i sin swagg?

Jag tillexempel, jag hatar inte, den enda anledning till jag möjligtvis skulle hata på en annan kvinna är förmodligen för att denna kvinna mäc på min man och det accepteras inte. Då blire beef.
Men det jag menar är, jag brukar falla offer för kvinnors hat. Jag är självsäker, jag tycker att jag är fine as hell och jag skäms inte över att uttrycka det heller. Varför kan alla bara inte älska sig själva o bara köra?

När jag kolla mig själv i spegeln , så tänker jag alltid "Daaamn jag är en riktig 10 asså." men när man säger det högt så får folk flipp o ba asså du utstrålar bar osäkerhet när du säger att du själv är snygg. Man ba VA? Jag utstrålar osäkerhet, kolla du som sitter å ba asså jag ööönskar att mitt hår var så här o jag var så här osv. Om jag vare sig ger mig själv eller någon annan en komplimang så är det bra. Jag drar inte ner nån så varför vill folk dra ner mig?

Kvinnor seriöst sluta hata och embrace your beauty o håll huvudet hög o var inte rädd för o säga DAMN IM FINE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0