FRUSTRERAD

Jag blir så sjukt frustrerad kring dessa rykten om bombhot hit bombhot dit, det kan vara sanna de kan vara falska men vill man ta risken? Samtidigt som man, eller jag ska jag väl skriva, blir nojjig vill jag inte heller att detta ska styra mitt liv. Jag vill kunna stå o vänta 10 min i t-centralen på t-banan men jag klara inte det just nu . Jag tar nästa bästa tbana bort från centralen så jag slipper stå där och utsätta mig själv för risken att bli bombad. Det låter kanske skit löjligt men det är faktiskt så jag känner.

När jag var i london o åkte tunnelbana tänkte jag FYFAAAAAN , FYFAAN, här sprängdes bomber och tunnelbanan där är minimal... det är så liten att den nästa inte existerar. Paniken som måste brutits ut där, eller det fanns nog ingen tid för panik för detoneras en bomb där så är man nog lika med död.

Näää nu räcker det, att en enda händelse kan göra så mycket. Uscha.
Idag sitter jag hemma. Men imorn tar jag mig an Stockholm igen.

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

kan förstå att man blir lite extra nojjig faktiskt!

sv: njee frustrerad är väl kanske inte rätt ord, men jag tycker det är så svårt ;) hehe när jag läste det jag skrivit så lät det lite som att jag var det ;)

2010-12-17 @ 16:01:05
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0