Kääärleeeeek

A och O inom bloggeriet är ju att göra en massa blogg inlägg. Och jag är ju Roman Minajz är ju en sådan filosof att jag bara kan skriva och skriva och skriva, när jag ändå är igång oxå. Nu tänkte jag ta tillfället i akt och skriva om käärlek. Äckellek sånt som man blir svag av .. Nää vadå käär vad snackaru om , fyfan jag e independent player Bitch som bara använder män för en sak, pengar. Nää riktigt så är det ju inte.

Om det ändå vore så, att man bara kunde ta mäns pengar. Dom är ändå inget o lita på. Men ändå sitter du där sen helt förkrossad fast du lovade dig själv att nää jag ska aldrig hamna här igen ett år tidigare . DU var övertygad om att du blivit ett känslokallt monster som bara kan stå emot allt, du behöver ingen, du vet att du inte kan lita på honom, låt han ta ut dig, käka lite dyr middag o dricka gott vin, men han e ju ganska snäll, o vi har ju mycket gemensamt och han säger att han aldrig skulle behandla mig som min förra gjorde.'

Ni träffas oftare, han ger dig tid, komplimanger kramar kyssar, han håller om dig precis som du vill att han ska hålla om dig. Och efter ett tag är du fast. Dina tankar kring män e skit, dom ljuger, dom är otrogna svin är som bort flugna. Han är det ända som betyder nu. Din nya man, han som alltid lyssnar, alltid ringer, kommer när du behöver honom tills den dagen han tröttnar. Du är fortfarande vacker, snygg , smart men du är du. Han är klar med dig. Han älskade dig igår men inte idag. Han känner att det är inte du men han har vuxit ifrån det här förhållande, det känns inte rätt att lura dig. Du satt där för ett år sen och nu är du där igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0