Roman You gone maaaaad MAAAD i tell you

RomanMinajz.blogg.se. Tribute till den vackra Onika Maraj aka Nicki Minaj aka Roman Zolanski.
Denna blogg kommer att bjuda på allt från musik, till politik till övriga samhällfrågor. Ja allt vad du kan tänka dig.
Jag kör på med mina spelregler, allt jag tycker är sanning. Eller ja, enligt mig iallafall.
Har varit en flitig bloggare i mina yngre dar men la ner skiten för det kändes för oseriöst, men nu är jag tillbaka igen och kommer få läsar rekord. Folk Älskar Roman Minaj och hennes åsikter. Alla älskar mig. Jag är världens drottning.
Jaja,, nu fick ni en liten beskrivning av bloggen. Kommer snart ett låååångt o bra inlägg om en massa skit som jag har på hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0